att fördriva håltimmen på ett bra sätt.

hej!

nu sitter jag här i skolan, idatorsalen för första gången sen Juni. Vi har just haft matte och snart är det svenska. jag känner mig faktiskt riktigt motiverad att jobba hårt med matten i år, även om det absolut inte är ett favvoämne. I svenskan har min favoritlärare blivit utbytt till en lite mindre bra, och det är så syyynd.
 Just nu är det håltimme och då finns det ett antal alternativ på saker att göra här på stallarholmsskolan:

* Gå till "gårn" och köpa något att äta
* Gå till konsum och köpa något att äta
* Sitta i datorsalen och nörda
* Plugga(dvs ifall man fått något att plugga till)
Jaa, det är väl ungefär det.

Just nu är jag sugen på te och macka och som tur är kan man få det, här i skolan! Nybakat bröd för 5 kronor och te för 1, kan omöjligt bli bättre än så! fredagskvällen berättar jag om senare, för jag har ännu inte riktigt bestämt vad som kommer på schemat!
nu är jag omringad av hela min klass som står och tittar, så det känns som att det är dags att avsluta, bye!

Jag önskar faktiskt ibland att jag var kaffedrickare, så jag kunde bli lite pigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0