rullande igen

jaaa, nu ska jag faktiskt ta tag i detta och börja blogga igen!
Sommaren har varit underbar och vädret har ju faktiskt varit , jaa helt okej. När min Ebba kom hem från England åkte vi upp till Dalarna där vi solade, badade, åkte runt och såg på bio. mys vare! när vi kom hem vart det lite ompackning och sedan for vi till Gotland. där var det kulkul och vädret var BÄST. På dagarna var det stranden och Visby, och kvällarna var vi antingen nere vid vattnet eller spelade kort med Jack, och en gång Christoffer. Ebba har ju även flyttat så där har jag befunnit mig en hel del.

Sen när det var hemkomst var det lite smått och gott som gällde. En visit i Malins hus i Stockholm med Ebba och Anna och filmkvällar. Boende i Ebbas lägenhet med spionering på grannarna. Tjejfest hos ebbaw som fyllde 15 häromdagen, och självklart glassätande och pizzaätande på kebaben avec ebbaaa.

Igår serverade jag ebba och elsa på räfsnäs, trevligt! Elsa har ju kommit hem nu efter en månad i Frankrike! DET gillar vi.

och nu segar sig datorn igen med bilderna, de kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0