borläänge

nu dras det iväg till Borlänge-Dalarna med Ebba som just kommit hem! Är såå glad över att hon är hemm nu efter tre, långa, oxford-veckor. Så imorn på förmiddagen blir det att äntligen träffa henne igen. Vi kommer hem till helgen och då blir det antagligen inte många lugna stunder. På Måndag blir det Gotland också med ebbsy, kulkul !



Just nu är allt brabrabra och jag längtar efter den där stora solen som tidningarna lovat. Jag längtar efter melon och grillad kyckling med sour cream and onion chips. Jag längtar efter halvkalla kvällar ute med kortleken och jag längtar efter Alice! Sen så längtar jag väldigt mycket till Gotland och Visby, de fina kvällarna och det roliga folket.
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0