guitar herooo

asså jag förståår inte. i början var det inge roligt, men nu är jag den stösrta nörden i världshistorien, GUITAR HERO!

Loppis i helgen med la klass. Lovisa och jag var duktiga försäljare och sålde en dek skitgrejer till rätt så höga priser. I slutet försökte vi ge bort saker till folk, med dom flesta ville inte ha. otacksamma jävlar. imorn kommer maaalin hem! Då hoppas jag kunna se henne innan jag ska iväg och tälta på kvällen. eller hoppas, jag SKA rättare sagt. På Onsdag kommer Martha, Ebba och Cissi hit, eftersom att Martha kommer hem då. treeevlans.

Saknar Ebba som tusingen just nu. Hon shoppar coh lever livet i Oxford och här är det bara regn. Vill att hon ska hemhemhem, så vi kan dela det regniga vädret tillsamans. gruff. om du får tag i en dator och läser detta så kan du ju alltid komma ihåg att jag ÄLSKAR dig.

nu ska jag in och träffa Cissi och Ebbaw, skulle egentligen bada men får se hur det lbir med den saken, byeii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0