Ta mig till Oxford!

Jaa, rubriken säger allt. TA MIG TILL OXFORD så jag kan handla lika mycket kläder som min älskade Ebba för fulla muggar gör. Nyss pratade jag med sötot på msn och gah, vad avundsjuk man blir när man hör om allt kul. Sommaren i Sverige är också väldigt bra men ändå, Oxford liksom. Ebba kommer hem snart och jag längtar så jag dör, typ nu.

Känner du igen dig Ebba?



Denna Tisdagen har varit väldigt bra faktiskt. Pappa och jag tog en liten sväng med motorcykeln. I min påse hamnade en blå oxh en rosa tröja samt lite smink. I pappas hamnade det några kranar och lite rör-delar. Ja, skillnaden på far och dotter. Efter det kom Ebbaw hem till mig och vi åkte sedan in till Mariefred för att fixa med riddarspelen. Mitt i jobbet sprang jag iväg till Gittan för att logga in på msn och prata med Ebba! RoligtroligtroligtroligtROLIGT. saknar ju som TUSAN! Därefter blev det mat på slottscafét. Nu har vi åkt hem för att moffa godis o kanske kolla lite på Sunes sommar, vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0