The day after

Jahaapp, så nu var man fjorton år då. känner en stoooor förändring i blodet redan.

Såg på Narnia 2 igår, och det var suuperbra. Blev kär i Prins Caspian, jäklar vad snygg. Sedan åkte jag hem och åt och fikade med familjen. Fick ett paket av Johann som bestod av ett gulligt linne, thaaaankyou. Fick även ett halsband av Ebba och Melina som var ruskigt fint. Jag tycker även min bror gjort ett bra jobb i presentjakten, då han köpte kläder.

Jag tittade slut på OC igår och fytuuusan vad jag grät i sista avsnittet. Har inte gråtit så länge på hundra år känns det som. Serien är så bra så jag mååste se säsong två, nu, GENAST.

Ååååh sedan gjorde ett litet telefonsamtal födelsedagen ännu mer underbar. Det var nämligen Ebba som ringde från Oxford! Hon verkade ha det roligt och bra, vilket jag förstår. uuuunderbart att hon ringde och grattade mig. Hon sa att Oxford var en underbar stad och att Prins Caspian, Ben Barnes, BOR där! jag blev genast ännu mer avundsjuk än vad jag är.

Fick även telefonsamtal från Malta, av Malin! Hon kom minsann också ihåg. gulligtgulligt. Hon kommer hem snart så det är braa!



Ebba pleeeease, ta hem honom om du hittar honom.


Kommentarer
Postat av: Johanna

du lär väl gråta mera i slutet på säsong 2 ;)

2008-07-05 @ 14:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0