The week

Hello there!

På senare tid har det hänt en massa grejjor och jag hinner inte med. Bli inte arga nu om det här inlägget kommer innehålla ca. 2000 stavfel, för mina händer är så kalla att jag inte kan skriva ordentligt. aja. Jag har tältat och sovit hos Ebbaw, jag har spelat guitar hero och haft vänner sovit här. Jaa en massa saker som hör sommaren till. Jag har även träffat Malin som nu kommit hem från Malta, mysigt. Idag var jag i Stockgholm med pappa och åt thaimat på söder samt fikade på fjäderholmarna! Är grymt sugen på att inhandla kläder i mänger, så förhoppningsvis kommer jag iväg den här veckan. Önskar att jag  var rik så jag kunde frossa i väskor och sommarklänningar.

Nu har Ebba varit borta i nästan 2 veckor och I miss her, som faan! Pratade med henne i telefon igår och hon verkar ha det så bra. och TUR är väl det. <3

hmm.. nu stördar sig bilden på ebba och mig här men jag kan säga att den kommer, :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0