EM

Igår såg jag, Ebba och Anna på matchen hemma hos Anna. Vi blev så besviiikna på Sverige, gah ! Aja men kul var det iallafall. Sängen brakade ihop och mitt finger klämdes, underbart !

Senare tid har jag kind of bott hemma hos Ebb som åker till Oxford om 11 dagar. Gäller att vara med henneordeeeentligt nu innan hon reser iväg den rackarn. Vi har kollat på en massa bra filmer som V för Vendetta och Jurassic Park. Vi har varit med Nils och ätit massor med chips. Vi har haft tjejmiddag med Malin och Anna och bara vaarit. Mycket härlig star på sommarlovet! Juste, glömde säga i mitt förra inlägget att vi lyssnat på Rysk techno. Alltså, i bilen på vägen hem från Heron City satte vi på något som verkade vara det och det var gryyymmt, hahah.



o imorn är det midsommar och då ska jag och den här tösen till Ringsö och köra goolfbil!


Kommentarer
Postat av: Anonym

V för Vendetta är en grym film!:D

2008-06-19 @ 16:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0