Host, bitch, hoost

oh, igår och idag !

Måste bara få uttrycka mig lite om bloggen först: ggagagahahahahahhahahahahhakfgggogogogoogrrrrrrhahagggg
jaa, alltså bloggen stördar sig och inget funkar, så var tvungen att få skrika.

Igår var en bra dag. Först kalas för Ebbaw's syster Linnéa. Hah, vi är bästa lekledarna ever. Skattjakt och en massa grejer, och temat var ju hula-hula. Sedan tog jag fyra bussen hem för att sedan repa lite inför konserten. Jag drog mig efter det mot Ebba. Där tog vi ganska snabbt tag i Nils najsiga cykel och for lite halvflummiga hem till mig.Vi grillade med familjen och åt god efterrätt.Hah, det bästa var såklart när Ebba skulle ringa telia o fixa mitt 5000-gratis-sms-grej. Hon pratade i några minuter och sedan upptäckte hon att hon ringt hem till någon gumma. Jag fick en mystisk blick från Ebba och sedan slängde hon på luren och började asgarva, hahaha.

Hon drog sig hemåt.. öhm.. någon gång, vet inte när och då blev det dusch och sovning.

Idag var det konsert i skolan, det gick braigt. Johanna som var ledig kom o kollade! Ebba gick vid tolv från skolan och gjorde allt för att hinna i tid, vilket hon också gjorde, söt är vad hon är ! Efter tog vi bussen till Nils oh där lagade jag plättar medan dom andra bråkade. Sedan glarre och mys vid hamnen. Vi tog bussen em o färgade mitt hår hos Ebbut:D Åt där och jag grälade som vanligt med henne bror, hahh. Jag åkte hem någon gång och nu ska jag snart sooova.

GAAH, snart åker Ebba till Oxford, Elsa till Frankrike och Malin till Malta. LYX på dom.

good niiight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0