La helg

Ooh, den här helgen har vart rolig !

Jag och Ebbs var i Stockholm i Fredags och handlade skolavslutningskläder åt mig. Blev väldans nöjd. Vi åt lunch på Mc Donalds och där inne fanns en tjej som råglodde på Ebba under hela måltiden, alltid trevligt med åskådare. Vi hittade den absolut snyggaste jackan EVER på Beyond retro som Ebba bara måååste köpa, hah.

Sedan åkte Ebba den lyxpellen på KISS ! Måste ha varit såå ballt och det lät på Ebba som att hon var väldigt nöjd när hon fått se en av medlemmarna flyga ut över publiken. Jag är sisådär halvt avundsjuk om man säger så. Jag åkte istället till Strängnäs för att ha avslutning med mina småttingar. Vi fick biobiljetter av föräldrarna, wohoo, så nu är det bio som gäller! Efter det åkte jag och ebbaw hem till mig, åt lite grillat och badade lite grann.

Dagen efter gick vi upp tio för att sola fram till halv tolv. Då åkte vi in med mamma till Strängnäs och ebbaw gick och såg när Melina gjorde nåt med konfirmationen. Mammsen och jag åt "thaimat" fast det var veerkligen ingen succé. Om jag ska vara ärlig så var det skitäckligt. Vid halvtre åkte vi hem till Stallarholmen igen med en massa studentprylar i påsarna.

Senare åkte jag ner till Ebbs och vi tog the bus till Strängnäs. Där mötte vi Teodor och gick hem till Gustav. Dom andra grillade och Ebba och jag satt brevid, hah. Vi gick ner till Västerviken och åt glass(jaa, jag och Ebba äär bra på att äta glass). Vi drog oss upp till Väderkvarnen och gick sedan hem till Teodor. Det var lååångt att gå. När vi var hos Teodor fick Gustav lite oväntat en PIL I ARMEN! Han skulle gå av studsmattan då grannen råkade skjuta sin dartpil åt fel håll.

Vi spelade ett asaroligt spel och sedan var det dags att åka hem. Väl hemma moooffade vi chips och drack mängder av Nils och Carolines cola samtidigt som vi såg på Stardust. Vi såg väl sisådär halva, sen så somnade vi.

Nu sitter jag här vid datorn och Ebba ligger och sover. Snart ska jag få liv i henne så att vi kan gå ut i det fina vädret och sola. 


She's mine.
image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0