Massorharhänt

Jaa, nu är det ju såhär att en miljon saker har hänt.

Men det allra största är ju faktiskt att Gustav nu tagit studenten ! Det var en massa människor som var där och hängde saker runt halsen på honom och sedan åkte hem hit. Nils, Ebbas bror tog ju också studenten och han fick även han en massa grejer runt halsen, t.ex en uppblåsbar gitarr. Studenterna åkte runt på sina flak och skrek som tuuusan. Hah, det var kul. Gustav öppnade alla sina paket och sedan drog han icäg för att åka båt in till krogen. Då kom Ebba cyklande hit och sen cyklade jag, Ebba och Victoria ner till sågen för att spela lite volleyboll men människor.

Vi sov i Victorias lillstuga och sedan morgonen efter cyklade Ebba hem och jag o Vick badade och grejs. På kvällen hyrde vi: På smällen och moffade framför tv:n, ett tag. Sedan kom det några hit och blabla.

Igår var jag på ekebyvik med mamma, Gustav och Johanna och sedan for jag in till Strängnäs. Där mötte jag Ebbaw och vi åt some pizza. Sedan gick vi till strandbadet för att träffa Melina som var med Fidde och Calle.

Nu ska jag snart iväg på barnkalas hos Ebbaw's lillasyster som fyllt åtta år. Sedan iväg och repa lite granna inför imorn. HOPPAS det inte blir för sent för i så fall ska jag träffa Ebb en sväng, och det viiiiiiill jag

juste, har haft mysdag också. jag och Angelica var systrarna fluff, nicenice.

loveee
                                               
Nonemaj o ebb i skuggan, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0