ohhh

Ja, det var ju ååår sen jag skrev sist, måste jag medge. Har inte skrivit sedan avslutningen, så får väl börja där.

En fin, men regnig avslutning på mälsåker slått. Jaa, det är vi väl ganska vana med. Tal av prästen Ola är vi också vana med. Sång av förskoleklasserna, där nån som sjunger falskt alltid står lägst fram och nästan äter upp microfonen, jaa det är vi också vana med! Allt var som det brukar, hmm. Malin sjöng och det var väldigt fint. Efter så fikade vi och sedan åkte jag till Ebbbbsssooon. Hon hade sin shcnygga blåa hatt som hon hade haft på avslutningen med sig hem! Såg lite av hennes avslutning på film, liiite mer spännande än våran kanske.

Sen så hände massor på kvällen och vi träffade människor och sådär. Blev iallafall sovning in my house med Ebbs. Dagen efter sov Ebba till halv två, och när hon då gick upp stod frukost a la maja på bordet. Vi begav oss vid tre tiden in till Strängnäs och for sedan vidare till Caroline, mitt ute i ingetstans, med Nils. Teodor och Gustav kom också senare. Vi såg en läärrig skräckfilm och grillade hamburgare. Runt 6 somnade vi och vaknade vid 1.

Vi tog bussen från skogen in till strängnäs och där skildes vi åt. Nils hem, Teodor hem, Eba hem och jag på gympaavslutning.

Sedan har det inte hänt så mycket. Nu har jag just städat hela huset och ikväll ska jag till Ebb och moffa chips och kolla på film, myys. För hoppningsvid ska vi träffa Malin och Anna någon dag också, eftersom att Malin åker till Malta sen.

Ebba jobbar nu också så hon går upp tiiiiidigt on the mornings nu. Ska prata med Elsa också och planera våran grunka till Ebba, moahaha

mys i Björsund

Den sista bilden är tagen för två år sen. Kollade på massa gamla bilder och hittade den, ;D

Kommentarer
Postat av: Ebbs

agh titta mitt hår, va vackert ! Buhuhuhu! sorgligt !

2008-06-14 @ 16:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0