Spaaaa

Så, nu är Elsas och min överaskning till Ebba slutförd. Och fytusan vad mysigt det blev. 

I Fredags hade jag mitt födelsedagskalas för släkt och grejs, trevligttrevligt vare. Ebba sov sedan här och vi tittade på en störd film som jag inte fattade någonting av, haha. Dagen efter var det dags för mig och Elsa att köpa grejer till Ebbas surprise. Vi fick upphämtning av Tarja efter som att hon och Ebba skulle till intersport. Elsa och jag shoppade loss i storstaden. När vi sedan kom till Elsa fixades det och sedan vid sju kom Ebba. Först fick hon mat i mängder och sedan var det spadags. Härligt som tusan. Sedan blev det film och mofftajm. Runt två somnade vi ihopmosade i en säng.
UNDERBART !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0