Morv och kackaroner

Sov hos Ebbs inatt och det var kuuuuul. Vi var på vårt normalaste humör måste jag säga. Vi kollade på house och jag måste faktiskt  medge att det var bättre än jag trott, Ebba. Lite chipsätning och coladrickning, GREAT!
Vi byggde lego oxå, det var kuuul. Ebba byggde en nic..HÄRLIG bil och jag ett snyyggt hus. Vi somnade nån gång och vaknade nån gång också. Idag har vi kollat på Hair, myyycket bra movie. älskar mannens lyft när den andra mannen tvingas av med strumprna (ebba du är nog den ända som förstår, men ändå hah). Vi har också ätit pakakor, mycket goott. Sedan åkte jag in och gympade vilket var rätt så kul. Imorn blire vikingalääger

image40


Kommentarer
Postat av: Ebbs

är du självmordsbenägen min kära? (pics)

2008-05-15 @ 19:11:40
Postat av: Ebbs

är du självmordsbenägen min kära? (pics)

2008-05-15 @ 19:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0