Tjenis!

Halloooh

Jag måste bara inleda inlägget genom att säga som min käre vän Ebba: allt är sååå bra just nu

Igår var jag ju och min kära klass och planterade blommor hos Burge och tjänade en slant till vår klassresa På Tisdag ska vi göra en middag för föräldrar där de får betala dyrt så vi kan tjäna moneys, moahah. Vi ska försöka komma iväg till Gotland i höst och vi har faktiskt kommit en bit påväg ! Vi ska ha loppis på vikingadagarna också och då måste man komma och köpa krimskrams !

Today har varit en vaaarm och sköön dag. Sprungit ut till solen varje rast, så härlans. Vi hade en lång diskusion om rymden idag på No:n och det slutade med att alla gick där ifrån hjärntvättade. Sedan i väntan på basketen gick jag och Angelica en sväng. Hon badade lite också men jag avstod. Klockan halv sju begav jag mig till Ebbs hus där Tarja väntade. Vi skulle ju då som sagt in o spela basket med Ebba, Anna och deras lag. Det var avslutning och familj/vänner fick vara med. Det var kulans! Ebba och Anna börjar bli riktigt haj på de här med basket och dess regler nu :D Vi fikade och sedan åkte jag och Ebba hem till her för att se på hennes skolabslutningsklänning. oh juste, i bilen på väg dit hölls det en väldigt anorlunda konversation också, haha. Klänningen var sååå fin och jag höll på att smälta.

Lite ätande och tittande på Medium, sedan hem och spela some gitar ! :D

Imorn händer det något kuul men jag vet inte om jag kan säga det här in the blogg, vet ju inte vilka som läser, haha. Ebba ska ju se på Kiss imorn och jag är sjukt-avundsjuk.

På Lördag blir det antagligen lite handla till studenten och sedan ska jag och Ebba träffa våra gooodiga vänner, var ju ca. ett år sedan nu ! kulkulkulkulkulkulkul ! undrar om kanske inte Tidsöanstalten slår till igen då !

gonatt på er folk, nu är det sovning ! Men förresten, först måste jag flika in hur otroligt duktiga jag, Malindji och Teodor har varit de senaste dagarna. Gått runt till ALLA klasser i vita skolan och informerat i detalj om mysdagen nästa Torsdag, det ni !

Inte samanhängande bilder från dagen idag, men iallafall!

Den här bilden är skoj,
för Ebba är UNDER
vattnet just där.

                     

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag måste också handla till studenten :D

2008-05-30 @ 10:24:13
URL: http://johannajohanssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0