Valborg

I Tisdags var det stockholm och då köptes det massor av kläder. Nils roade sig hela dagen med att spela in videor i rulltrappor och Fredrik hade en enorm otursdag. Det var kul !

Igår var det valborg:D Efter skolan gick jag hem till Ebba o bytte om och grejer. Vi åt och sedan tog vid bussen till Strängnäs för att sedan, klocka halv 9 se tripsis i olivehälskyrkan. Det var suuperbra ! Sedan gick jag, Ebba, Nisse, Teo och Gustav hem till Nisse. Bara hem o vände, för vi skulle nämligen på jakt efter en brasa. Dessvärre hittade vi ingen så vi for hemåt. På vägen tillbaka var Teo nära att hamna i slagsmål, den smartingen. Vi pratade en låång stund och sedan gick vi ut igen. Somnade väl runt 6 skulle jag tro och sedan blev man väckt av trummor och ukulele, väldig niiice.

Happy thursday skulle idag repa vid tolv och Ebbas o min buss gick halv två, så vi satte oss på gräset och spelade kort i solen ! Bussen hem till Ebba och glassätning efter det.  Nu har jag kommit hem och väntar för fullt på att solen ska visa sig, s jag kan ta min religionsbok och gå ut !

Imorn blir det roligt :D

BYEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0