Ont helg

Helgen blev inte som planerat, really not!

Fredagen var tänkt åt träning, mn sedan visade det sig att det inte var någon. Haha, stackars Martha, hon får alltid säga till mig eftersom jag är så otroligt glömsk. Aja jag begav mig till Lovisa med Malin och Boll för att äta thaimat och kika på idol.

I lördag var jag på öppet hus på europaskolan med Lovisa. Vi tittade runt, lyssnade på en föreläsning och pratade med elever. Efter det gick jag med raska steg hem till ebban. På kvällen cyklade vi ner till Multeum för att kika på några band och äta pringles. dagen efter blev det film nästan hela dagen lång, och det kan jag säga är det bästa en grå och regnig söndag!

Och som vanligt så har jag inte en enda bild från helgen. förutom en liten gobit, nämligen jag och min bror klädda i vackra mössor som vi fick av pappa när han kom hem från Skottland. (jaa skottland, avis man blir va!)




jag satt i denna mössa hela kvällen framför datorn och försökte föfärat skriva klart min eu rapport, då plötsligt hela datorn kollapsade och allt försvann. jag blev så arg att jag skrek och slängde mössjäveln på marken. och då, precis då jag behövde det, började det ASET till hatt att spela någon sort skottsk melodi, som varade i ett antal minuter.

Kommentarer
Postat av: ebban !

hahhahahahah ! najs hatt ! jobbigt läge !

2008-11-10 @ 21:19:28
URL: http://ebbaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0