att jag aldrig lär mig, dålig uppdatering=långa inlägg

Nu sitter jag här med nyinköpt handledsskydd och ett bandage runt vänstra handen och tycker synd om mig själv. träna i 7 år och knappt stretcha handlederna är ingen bra kombination så jag uppmanar alla att bli bättre på sånt!

Nej oslut på klag, idag blev det thaimat på angelicas och min praoplats efter skolan! gottiigoottt, och OJ vad vi har saknat dom där vårrullarna! Förövrigt har dagen vart brabrabrabrabrabrabrabra. rasten tillbringade jag hos bollis och där försökte jag tappert platta hennes hår, men det är verkligen omöjligt. Fick även se vårat klassfoto, och det var INTE FINT! Jaa jag VET att man aldrig är nöjd, men året toppar verkligen alla listor! Men hoppas på bättre resultat på eleverådsbilden som jag kommer få se när skolkatalogen kommer. Men alltså det borde inte få finnas psykande fotografer! Såna som verkligen får en att inte kunna se normal ut. Och sjävklart ska Stallarholmsskolan alltid få samma fotograf, dom är konstig på ett sånt här sätt man inte kan förklara! haha.

Men idag kom även en sak i postlådan som jag blev glad över. ebbaw och jag fick nämligen den ljusa idén att vi skulle köpa lite saker från jultidningarna, men eftersom jag bor mitt i ingenstans är det ingen som kommer ända hit för att sälja. Så därför tog vi oss själva an uppgiften! Vi säljer, och köper från vårt eget säljande, genialt ju! Då tjänar vi förhoppningsvis ihop pengarna vi förlora. Och tro det eller ej, jag ska köpa en till julkallender(Pelle svanslös har jag redan sett klart) och ebbaw ska köpa en dassbok! HAHAHA kalla oss vad ni vill!

Jag är desperat efter jacka, skor, jeans och allt möjligt. Därför ska jag och ebbaaaa snart åka in och köpa det. Hon är med och hjälper mig, för det blir oftast mycket bättre då! Länge sedan jag såg den sötpajen så snart blir det träffa henne förhoppningsvis! Hon har för övrigt just gett mig ett smeknamn jag aldrig haft förut, Mailo! Det ni!


Jag ska försöka lägga in lite bilder som jag faktiskt lyckades ta igår, men det kan ta sin tid.



Idag passade jag på att mysa med bollis vovve och då var hon snabbt som attan framme med kameran.


.. och mysa med hunden, det gjorde även hon!



tjoodorororororoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0