ebbaaan!

nu sitter jag i sängen hos ebba! vi har just haft en match i "hist.pers" och ebba vann med 103-60, jag förstår verkligen inte hur det går till! det är likadant varje gång vi spelar något. det spelar ingen roll om det är schack, hist.pers, 500, tvspel eller datorspel. ebba vinner alltid! aja det är väl sådan man får leva med antar jag.

igår skulle vi titta på film med nils, caroline och tarja men efter 10 minuter låg ebba och jag och snarkade högljutt. oopps. vi spelade även hist.pers igår, men då var alla med. även då förlorade jag STENHÅRT. nu är det dags och sluta för ebbas kisse stella hoppar snart upp på ylvas nya dator, och det kanske inte är så poppis! förövrigt är hon huur gulligt som hellst!

pussentussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0