jag är BÄST på att uppdatera!

Nu sitter jag här i mörkret och ser knappt någonting av tangentbordet eller datorn. Det är än så länge Söndag men om 45 minuter är det Måndag. Tillbaka till helvetet såattsäga! Helgen har vart kul, skulle egentligen träna och sedan träffa människor i fredags, men mådde så jäkla illa att jag tog bussen hem, halvt spyende, istället. lördagen bestod av hömtning av ebbaw vid bussen och sedan lite jobb! Servera på femtiofest biddere. När vi var klara dansade vi lite när min käre faders band spelade och ja, även om vi dansade med gammlingar så var det kul! Jag hade sådan tur att jag blev uppraggad av en trettioåring och en sextioåring med repliker som: vill du följa med mig till trofféhuset, och: om du var trettio år äldre hade jag legat över dig inatt! haha!

Idag var jag i Eskilstuna och skulle försöka hjälpa min mor att köpa stövlar. Vi kommer alltid fram till att vi har olika stil och så blir det alltid något som inte faller den andre i smak, haha.

Nu SKA jag sova eftersom att jag måste pallra mig upp imorn. Gymnastik står på schemat 08.00 och jag känner mig sådär lagom motiverad. Och inte nog med det, min jacka ligger som ALLTID hos min käre än Ebba och därför fryser jag också jämt och ständigt.


nattiiiiiiiiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0