Häääärligt

Namn: Maja Andersson
Ålder:13
Familj: Mamma,pappa, Bror Gustav
Intressen: Gympa, Kompisar, Sång, Titta på film med Ebbs.


HALLO ! Har inte skrivit på väldigt länge, förlåt. Vad har hänt ? Joo midsommar, suuuperkul ! På Ringsö och åkte runt i golfbil! Var ju med den bästa, Ebba och vi blev väl rent ut sagt kära i golfbilen. Vi åt god mat och åkte båt, mys. Sovning här och sedan frulle. På kvälln grillades det här hemma.

Igår var jag och lämnade lite filmer hos min tränare och träffade Melina, Ebbaw och Cissi, trevligttrevligt. Vi åt och babblade och sedan tog jag bussen hem.

Nu ska jag ner till min tös! Den stackaren är ju halvt handikappad eftersom att hon igår skar sig i fingret, djupt som tuuusan.  Ikväll tänkte vi bada i nya badtunnan, som man ser på bilden där uppe:D

och SNART åker Ebbs också ! Jag kommer dö på riktigt.



Härliga bilder gör mig glad.

Nu sticker jag iväg med cykeln i regnet, har till och med tagit på mig en HALSDUK! Mitt i sommaren ! 

BYEEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0