RM

jahapp, då var man hemm från RM igen. Det var faktiskt riktigt kul där borta i Järfälla och nu har jag fått tillbaka mitt gympasug. Den var runt 60 lag med på tävlingen och hälften av dom v sjuuuuuukt duktiga. Gick sådär halvbra för oss, men det kunde ha gått bättre. Det roligaste av allt var såklart lekparken som fanns brevid matsalen ochdär spenderade vi större delar av helgen. (tack den som uppfann lekparkena, TACK!) Ebbaw den rackarn blev ju sjuk oxå, så henne var det synd om. Men stark som hon är körde hon allting ändå!

Idag blev det inget glassätande med Ebba och det var synd. Saknar ju min ängel grymt mycket just nu. Åkte istället in och tränade och det gick rätt å bra.

På Fredag ska Ebba kolla på Kiss och jag är såååååååååååååå avundsjuk. Det är ju så coolt bara, liksom sista gången dom kommer till Sverige.

Ohh, måste berätta om min hurtisdag oxå. På gympan i skolan sprang jag först 800 meter och sedan ytterligare 200. Åkte sedan buss till Vasa och GICK därifrån till Marthas nya lägenhet, som ligger ca. 50 mil därifrån. Sedan tränade jag och styrkade. Sprang även tio varv i slutet och jag känner mig hurtoberto ! yeaaah hårdträning är det som gäller för min del nu, öhrmm..

nu är det sovning ifall jag vill komma upp imorn, och det vill jag ju faktiskt. Så byyeeee folket.

Blir galen ifall jag inte får träffa min Ebba snart, känns som om det var år sen. <3

två gymnaster
redo för start


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0