17.42

Idag har jag och Lovisa bakad stenhårda bröd på hemkunskapen. De såg iförsej väldigt fina och goda ut, men de var verkligen hårda! Birgit kom fram och sa: Men vilka perfekta bröd! Bra jobbat tjejer! Hon hade alltså inte känt på bullarna.

Nu har jag just ätit en apelsin och lite cachewnötter. haha jag har blivit helt nördig i apesiner och trodde det var bra att äta mycket av det, men idag på fluorsköljningen sas det såhär: Man ska inte äta för mycket citrusfrukter, det är inte bra för tänderna! Får väl hitta något bättre att förälska mig i.

Snart kommer mamma hem och då ska vi ta oss an uppgiften att laga thaimat! Hur nu det ska gå, men det får vi ju se. Annars går kvällen till SO, NO, svenska och franska. jippie!

Imorn blire av till en viss söt ung dam vid namn ebba eriksson!   ebbaeriksson.blogg.se                
hon är värd en puss! <3

bye bye miss american pie!

Kommentarer
Postat av: Ebbaaaj

PUSS !

2008-10-04 @ 19:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0