!

nu är det söndag- igen. alltid söndag känns det som!

Aja dagen kvällen igår var mucho bra. började på dansbandskampen, fick se massor av dansband, haha, kul faktiskt! Åt massa god mat och lyssnade på "I was made for loving you baby" i dansndsversion, ondherbart!

Runt elva åkte vi och hämtade upp mon ebbaaa hemma hos maria, där hon befann sig. Vi kom hem, spelade lite gitarr på golvet och gick sedan raskt och la oss i våra sköna sängar (eller jaa, jag la mig i min sköna säng och ebba i min soffa, där hon ALLTID envisas om att ligga, även fast den är alldeles för liten för henne). Klockan elva imorse kravlade vi oss upp och masade oss en stund jaa till klockan två närmare bestämt! haha, det är så skönt att bara vara morgonseg! Senare blev det en tur för att köpa presenter med min mor!



Nu är det första världskriget som väntar!



Kommentarer
Postat av: Ebbs

SNYGGAST PÅ BILDEN ! <3<3<3<3<3

(Alltså på den på dig!)

2008-10-20 @ 18:48:34
URL: http://ebbaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0