jobbe och jobbe

Igår var det Fredag! Det betyder oftast träning men igår blev det inte så mycket sånt för min del. Tränade bara ungarna sen gick jag och Ebba hem till Cissi en sväng. Anledningen att jag inte tränade var denna:

Maja: ebba,(alltså waldenström då) titta vad stora mina halsmandlar är!
Ebba: oj shit! värsta bollarna ju!
Anna(Ebbas mamma): får jag också kolla. OJ! maja du ska INTE träna idag, du kan ju dö om du gör det!

Då kände jag att det var bäst att låta bli.

När jag kom hem sent igår efter att ha varit hos Cissi låg det en svart akustisk nylånsträngad gitarr på sängen! Det var min käre far som hade köpt den åt mig eftersom jag ständigt klagar på att det är så svårt att spela på den stålsträngade gitarren vi har. Tack!

Nu sitter jag på min säng och Ebba ligger i soffan och halvt sover. Det är nämligen så att vi ska jobba idag, och vi ska vbara på vår arbetsplats klockan halv tio. Därför tog Ebba 07.22 bussen från strängnäs(20 ÖVER SJU!) för sen gick det inga bussar. tapppert av henne tycker jag! nu ska jag snart dra upp henne från soffan så vi kan bege oss.



sovande ebba och gitarren!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vart jobbar du hela tiden ?

Love Cissi

2008-09-14 @ 19:21:26
Postat av: Cecilia

Vart arbetar du hela tiden?

Love Cissi

2008-09-14 @ 19:23:07
Postat av: ebbs

hah, jag sov aldrig !

2008-09-18 @ 10:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0