Sommar sooommar sooooooommar

Hellop allihopa. jag vill bara börja med att säga: GAAAAH VAD JAG SAKNAR EBBA NU, HOPPAS HON HAR DET BÄSTBÄSTBÄST

De snaste dagarna har jag helt och hållet tillbringat med Ebbaw. Vi har spela GH, ätit gott, badat, solat, Varit på dop, haft picknick, träffat människor oh sådant som man ska göra på sommaren. Snart bär det avv till henne igen. Idag har jag stått lite på blivande klass 9a:s loppis som har gått ganska så bra. Imorn ska jag stå där heeela dagen lång. Det är ju vikingahysteri i hela Stallarholmen så våran oskyldiga lilla by är invarderat av vikingar från Sveriges alla håll och kanter. Känns inte som en riktig vikingafestival utan Ebba som jag alltid spenderat denna helg med annars.

Jag och Ebbaw har börjat ett nyttigt liv så idag har vi inte ätit en enda sötsak. Efter dopet serverades Kakor, rulltårtor, kladdkakor, visgrädde, bullar, saft och läsk. På Ebbaws och min talrik låg endast en jordgubbe och i glasen fanns det vatten. Vi har varit på joggingtur och även styrketränat en hel del, så det så!

Nästa vecka blir det lite Victoria och lite tältning. Även en liten tjejkväll här då Martha kommer tillbaka! Malin kommer även hem på Tisdag och sen ska det bli dans på balanze på Torsdag, tjoho!

Åh, jag vill verkligen veta hur Ebba har det borta i Oxford, tänker skriva ett sms tror jag bestämt.

Nu ska jag leta efter Pelle Svanslös del två på blocket och sedan ta bussen till Strängnäs, tjoobi!


 

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Jag joinar er på loppisen imorn!

2008-07-05 @ 18:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0