The Mediator

Har just läst ut The Mediator av Meg Cabot, ooh grymt bra. Ebba som tipsade mig, och till en början förstod jag ingenting eftersom den är på Engelska, men jag kunde tillslut gissa mig till endel ord och nu är jag klar!

Har varit endel med Ebbaw, Cissi och Melina på sista tiden, mysigtmysigt. Vi har kollat på film och ätit pizza. Var även och handlade kläder med min mormor, mysigt som vanligt. Vart lite sommarkläder och det behövs alltid! Var och fikade i Mariefred idag också!

Imorgon är det kalas för mig eftersom att jag snart fyller år och på Lördag är det hemligstämplad information eftersom jag antar att en viss person nämnd Ebba läser, och hon får inte veta något. Men skoj ska det bli!

Ska snart kolla på min älskade Ryss på tv, byee


villhaRIKTIGsommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0