here comes the bilds!

men innan. jag kom på värsta grejen! alltså tänk om alla i ett heelt land skulle resa därifrån, vad cooooolt det hade vart! ett helt tomt land liksom! det borde ju faktiskt testas. allt är helt tomt, helt öde. woowwchi!

aja, marknaden i helgen spenderades med ebbaw och cissi. alltså egentligen är det ju inte särskilt mycket att titta på, men ändå, själv att vara på plats är viktig. Efter marknaden sov jag hos ebbawen.

nu är det skola igen, men jag måste säga att de går såååå fortfortfort genom vecna. man hinner knappt knäppa med fingarna innan det är fredag igen!

nu måste jag köra på big-bilder eftersom att miin käre vänno ebba errrriksson sade att det inte gick att trycka upp dom stort.




























                                           




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0