liiiiiten paus

Idag fyller Ylva ARTON år!
GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS säger vi till den nu vuxna damen!

Idag firade vi Ylvan, (som är Ebbas syster) inne i Strängnäs. På kalaset var släktingar från alla möjliga håll och kanter, så många att man knappt hänger med i svängarna. jag är inte riktigt van vid det här med släkt efterst min består av två kusiner och en mormor ungefär.

Ifall någon försöker nå mig kan jag säga att ni kommer att komma till en, enligt pappa i alla fall, 30-35 årig man i Stockholm. Han har nämligen hittat min mobil på gatan i Strängnäs och tagit med sig den hem, till Stockholm! Han sökte upp "pappsen" i kontaktlistan, så snart kan jag vänta mig min egen mobil i postlådan. 

MÅNDAG IMORN
byeeee


Kommentarer
Postat av: ebbnan

du kan få låna min släkt om du vill !

2008-10-05 @ 21:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0