bradagar ! :D

idag har vart en sån där, jaa bra dag!

* Vakna upp hos Ebba, sov där inatt. Mycket trevligt var det att gå dit igår efter "jobbet" och äta pizza!
* Prao på thairestaurangen mellan balanze och kinarestaurangen med Angelica. kom dit och ät!
* Hem till Ebbaw för att "kolla på tjecken i ebbaws rum" (eller jaa, hälsa på en hockeykille från Tjeckien som bor hos familjen Waldenström i en vecka)
* Cykla ner i dunderfart till träningen och köra styrka i en timme.
* Till stranbadet en snabbis för att kolla på ettorna på Europa som blev nollade. Såg en nåååååågot kladdig Ebba där bland folkmassorna, det var roligt!
* Upphämtad av min mor för att åka hem och äta mackor framför tv:n.


Alltså. jag hatar min dator vad de gäller bilder för vi har aaaaaaaldrig samma åsikter. den vill inte lägga upp bilder samtidigt som jag gäärna vill. aja det kommer väl!

thaimathelaveckaaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0