Heeeelg

GAAH, sitter här efter en sjukt lång men rolig helg. I Fredags åkte jag och Ebba in till Strängnäs, jag gympade med mina ungar och Ebba tittade på (eller snarare läste sin bok, men iallafall). Sedan sprang vi till bussen som skulle ta oss till våran by. Vi hoppade av oss Ebba där vi åt mat och var almänt mysko som vanligt. Var tvungen att åka hem vid 10 eftersom att jag skulle upp 5 dagen efter. Då var det nämligen tävling för mina små gymnaster. Dom var absolut sötast, men kanske inte bäst eftersom att dom tävlade mot mycket äldre. Dom var iallafall han som ropade upp lagens favorit, hah !

När tävlingen var klar åkte jag hem till Ebba W. Vi åt och gick sedan ner till strandbadet för att hämta upp Martha och så. Då var också Malin där. Jag och Ebba tog det första doppet i år. Vi sprang skrikande ut på bryggan och hoppade, det ni ! Det fanns inga stegar så vi fick simma in till land ! Malin den jäkeln bangade, det var nämligen tänkt att hon också skulle bada. 
 
Idag har jag själv tävlat och det gick faktiskt hyfsat bra! Vi körde very svåra varv och förväntade oss inga medaljer, men vi fick faktiskt brons i fristående ! Somnade en stund efter tävlingen då vi fick stanna o vänta på bussen, och när man vaknar har man ju då blivit målad i hela ansiktet av två personer, hmm..

Imorn blir det skojsi med rep och grejs och snart är det valborg ! :D

image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0