helg very soon

Hello everybodyy

Igår var det Onsdag (wednesday som man säger på engelska för dom som inte visste det) och då var jag i ett stal och klappade en häst, det ni. Lite fikning och sedan gympapympa och även träning med småungarna. Vi ska tävla i helgen och hjäälp vad läskigt. Skitajobbig gympaträning och sedan hämtning av Guss.

Idag är det Torsdag och suuuper härligt väder. Skolan och tog även en cykelvända med Cw efter det. Var ju så hurtig att jag cyklade ner till skolan med Malin imorse.

Imorn är det Fredag och guuud vad härligt. Ebb ska med mig till småbarnsgympan igen (stackaren) och sedan tar vi vägen någonstans. Myspys med favvisen med adra ord <3 Ska åka med buss 06.15 dagen efter från Strängnäs till mina gympaungars tävling, blääh. Sedan sover jag nog hos martha ebba w och har lite firande. På söndagen åker vi till våran egen tävling 06.15, glurp.

Nu ska jag ut och lägga mig på gräset med boken, (yes ebba har börjat läst nu!) mp3:n och en glass.



Sommrigt värre
image10


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan det vara "tisdag" idag och fredag imorgon? haha :D

2008-04-24 @ 20:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0