nääjs

Idag har varit en solig, nice dag. Skoooola,skoooola,skooola och det var ju mindre nice. Beslutade mig sedan för att åka hem till Malin och sola samt äta glass i en solstol, very good. Efter middagen kom vi på att vi skulle ringa Ebba och Anna för att se ifall vi skulle hitta på something, och så blev det. Malin ringde sedan lite människor och tvingade dom att komm atill sågen halv åtta. Brännboll med halva stallarholmen på sågen och även lite korvgrillning med alldeles för mycket tändvätska. Måste ju också få säga att vi tjejer var ena hejare på brännboll, hah !

Sedan skulle Ebba hem och då följde jag henne till konsum. Vi tog farväl och sedan cyklade jag tillbaka en sväng för att sedan cykla hem med Malin.

Nu är klockan 07.06 och jag ska snart till skolan. tänk att jag skriver i bloggen såhär dags !


Byeeeee                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0