nu ska vi gå på tigerjakt

Ja, nu har även jag skaffat en blogg, efter mycket tjatande av Ebba. Vi sitter just nu på hennes broders födelsedagsfest men han själv har flytt iväg någonstans, haha. Igår var det en superdag och kväll. Tillbringade rasten med pommesfrites- och glassätande. Sedan vart det donutsätande med Cw. Vid halv 5 var det gympa med småungar och sedan träning själv.

Jag tog 19.23 bussen hem till Bebbson. Vi tog en härlig promenad till bryggan och åt chips och drack saft. Haha, vi var härligt kvällsoseriösa och gick runt och sjöng "nu ska vi gå på tigerjakt" vi tog ca. 50000000 kort med mobilen och sedan ringde vi Nils Henriksson och pratade ett väldigt normalt telefonsamtal. Jag sov hos Ebb (JAG sov hos ebba, hon sov inte) och sedan på morgonen for jag till Västerås och tränade. Martha var flummis som vanligt o ebba var galen;D

Men jag har inte tid att sitta här hela lördagskvällen, so byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0