pizzatime

Hallelulja.

Igår när jag vart hos Ebba åkte jag hem och satt på msn till 3 och talade med Ebba, Nils och Teodor i en enda konversation. haha, rörigt med roligt. Ni vill inte höra Nils nya namn, det är alltför barnförbjudet..

Nu är det snart födelsedagsfirande för Gustav och då kommer det en massa människor hit och ska äta pizza och tårta, mycket mys. Jag och Johanna har just fixat oss och försökt välja kläder, dessvärre inte det lättaste, haha. Ikväll ska jag INTE fastna på msn för jag MÅSTE sova och orka med den idotiska skolan imorn !

saft och ostbågar med ebbson på bryggan:D

image3


Kommentarer
Postat av: Ebbs

haha nice pic dude !

2008-04-20 @ 22:39:20
URL: http://ebba-eriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0