Skolis

Sitter just på den dagliga håltimmen och försöker roa mig. Ska snart bli skjutsad av Angelica på cykeln till konsum där vi ska köpa glass eller något i den stilen. Det är så härligt väder så man vill bara uuut.
Efter håltimmen ärdet slöjd och jag tror jag kommer klara mig hyfsat bra med tanke på vad som ska ske efter skolan, reeeeeepa ! kulkulkul.

Det är så brabrabra för jag får träffa Ebba idag igen! Innan helgen kom vi fram till att vi inte skulle hinna träffas någonting med tanke på alla aktiviteter som skulle hända, men det slutade med att vi träffades Fredag,Lördag och Söndag. Tur är väl det, hur hade jag annars klarat mig? Igår var den galnaste aftonen, haha, tror att Ebba kan instämma där. Det var väldans trevligt med kalas för Gustav, för då fick jag även träffa the Printz familly som jag inte träffat på väldans länge. Jag, Ebba och Elsa begav oss till vattnet då det var så nice väder, och det var härligt.

Nästa vecka är det valborg och det blir kuuul. På helgen ska jag o Ebba W ävla med våra ungar för första gången.

Byebyebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0