9a

Imorn ska jag upp 06.17. Eller jaa klockan är iallafall ställd så, men vi får ju se hur det går med den saken. Idag biddere bakdag med ebbaw! Det var en riktig hård kamp där i familjen waldenströms hus när vi drog igång våran tävling. Jag bakade havrekakor med nougat och ebbaw bakade chokladkakor. Vi fick bedömning av tre hugriga bröder och jag tycker helt enkelt vi säger att jag vann tävlingen. (dom kunde inte bestämma sig) När ebbaw och jag går in i en tävling slutar det alltid med en massa tjafs och det resulterar ofta med att jag som VET att jag har rätt blir ägd när hela familjen alltid håller med ebbaw,

Sedan blev det vandring till Ebbas apartment och lämna ett busskort till henne. Där stannade vi i 20 minuter, sen vare träning som gällde! Vi dansade och sådant och nu känner jag att börjar komma lite iform, härligt!
 
nu ska jag faktiskt snart kolla på lite simhopp, haha, det är faktiskt häftigt! Sen blir det hoppa i kojs för att sedan ladda dra sig mot skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0