kortfattat

gårdagens: 16.05 bussen, hem till ebba med lite mysigt prat, träna(500 situps,faasiken vad det känns i magen idag), till stan för att köpa chips och låna filmer med martha, möta cissi, hem till martha och titta på filmer+sovning!

dagens: försovning hos martha, spriiiinga till hårmodet för klippning, lämna filmerna igen, 10.23 bussen hem och nu har jag just ätit!

veckans: träning/bio med ebba och cissi, börja skolan!

jag vill ocksåocksåockså börja gymnasiet nu, orkar inte ett helt år till i grundskolan!

Nu har jag äntligen klippt mig och håret känns härligt och frech, det gillar jag! Mycket kul som händer nu, på Måndag åker jag till Gotland och helgen efter fyller min Ebba år! Wohoooo :DVictoria fyllde även år för några dagar sen, kan passa på och gratta.

Hare braaa, det ska iallafall jag ha de två sista dagarna innan lovet är slut!



filmer som har tittats på på senare tid, vissa bättre än andra ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0