suger åt mig av de sista dagarna

IGÅÅÅÅR flög jag in med bussen till min ebba som för ovanlighetens skull satt och tittade på gilmore girls! sista avsnittet i tredje säsongen tittade vi på, och man blir faktiskt insatt av bara ett par få ! senare blev det att köpa en stoor pizza som gjorde än mätt för dagen. vi gick även en EN OCH EN HALVTIMMES promenix med Astapastan och sedan blev det att hyra film. lite besök av en massa fikagäster och sedan blev det att smyga sig in till ebbas rum och moffa. popcorn,saft och mjuk pepparkaka, i MÖNGDER. kan det bli bättre?

idag har jag gått till campus avec ebba och hämtat busskort. sedan hem och vända för att hämta lite grejjor till ledarmötet som var senare. efter det blev det träning för min del och det var faktiskt roligt! innan jag tog bussen hem gick jag to ebba pch spelade 500, ett kortspel. har ni spelat det? ebba lärde mig, skitkul!

Imorn ska jag och min bror testa hans nya tvspel:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0