Utkast: Ebba har ...

Ebba har flyttat och det är såå fint. Grekland-känsla som även är skrivet på Ebbaeriksson.blogg.se såg jag nu  ;) Kändes som att vakna på ett grekiskt lyxhotell imorse! Har GLASSat runt i strängnäs idag, (haha det var kul) Alltså ätit en glarreeeee! Vi sov då alltså i Strängnäs idag och det är helt underbart där. Europaskolan till vänster och kyrkan till höger.

Just nu springer jag runt och sjunger mamma mia låtar (jaa, ebbá vi skulle sluta, men det GÅR inte) man blir beroende. Håller på och firra håret eftersom att vi ska iväg och dansaaaa hela natten, :D

Idag har vi även sett ett bröllop, eller ja, vissa delar. Vi gick in till kyrkans reception efteråt för att fråga hur kyrkoklockornas system funkar, eftersom att vi blir galna på dess mysko rytm. Men vi fick ett svar och det tänker jag ICKE tala om här, ni får allt fråga själva!

Min bror och Johanna är och lyxar sig i Göteborg. eller lyx och lyx, vet jag inte. bor på nån camping men det är nog roligt

Kärlek till Ebba som är bässssst




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0