grönaluund

Gaaah, det suger att jag aldrig är inne när min oxfordiga älskling är inne på msn. men iallafall kan jag ju iallafall skriva att jag saknar dig enooormt och jag vill att du ska komma heeeeem. Hon har fått iuppdrag att handla lite kläder till mig, det ser jag fram emot! Det känns iallafall bra att ebbson har det bra där borta i utlandet, då kan jag känna mig lugn.



Japp, idag var jag då på grönan med ebbaw och cissi. ebbaw är en karusellfegis och åkte vikingen och pop-expressen. Cissi och jag mådde mest illa av dom och åkte annat. Vi sprang faktiskt runt som galningar och jag åkte karuseller jag aldrig trott jag skulle våga åka. jag är IMPONERAD. Blev även en tröja inhandlad när vi var i storstaden, men tyvär fick jag inte titta i affärer så länge eftersom att dom andra envisades att börja dra oss till grönalund. ajja, sånt är livet.

                                                                                                                                                       

Sedaaaaan idag blev det hemfärd efter ätande och åkande. Väl hemma skriver Victoria att hon är på "landet" och jag springer rusande in till henne. Så det blev glassätande och fiskandoch e, snart är det dags för toast.

imorrnnn blir det riddarspel, eller iallafall fixande till det. Ebba om alltid brukar vara med missar ju den i år! grr.

Jaa, den där bilden som jag skulle lägga upp har tyvär stördat sig så det FUNKAR inte att lägga upp den, så det får bli nåt annat. byeeeeeeee






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0