Båtis

Nu tänker jag berätta om Söndagen ! Måndagen får komma senare när de bilderna kommit in i datorn :D

Söndagen var såå härlig. Båttur med Ebba och Anna i det soliga vädret. Vi solade och fikade vid en liten badplats bland de nya husen. Myyycket mys. Sedan tog vi båten hem och lagom efter att vi var bakom bron så pajade ju självklart motorn, hurraay. Men det blev kul ändå, för vi blev boxerade hem av Linda och Mikaela, hah. När vi hade tagit oss in till land hade vi sådan lyx att vi fick bada i poolen hos Anna ! Mycket härligt, och vi fick även sehennes nya kamera som var grymt bra. Som Anna sa i skolan dagen efter: Du och ebba blev ju som barn i närheten av kameran! hah joo det kanske kan stämma det. Vi badade ett tag och gick upp när vi frös. Ebbs och jag cyklade hem och tittade på slutet av Star Dust, jäklarns bra film. Vi åt mat och sedan fick jag hämtning.

Ska lägga in en väldigt nice bild från igår sen också. Det var kulans att träffa Ebba, Nisse, gustaf och Jakob igår iallafall ! Berättar som sagt mer sen.

Jag förstååår inte hur jag kommer klara mig utan min Ebba i sommar, gaaaaaah. <3
image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0