11.03

Helloo, nu sitter jag hos Ebba och klockan är 11.03. Eller nej nu blev klockan 11.04. Men aja skitsamma.

Jaa, i förrigår så var vi på något vikingaläger vilket inte var så väldans kul. Jo lite saker var ganska roliga, t.ex när jag och Ellinor.B satt och pratade i ett tält och jag kastade mobilen i huvudet. Sen var det ganska god mat och ganska kul att ro, men njaa ingen höjdare. På natten var det svinkallt och det regnade hela tiden, bläh.

Igår tränade jag först ungarna och sedan mig själv. Rätt kul men inte så man skrattar ihjäl sig. Sedan vid nio åkte jag hem och åt pizza, mycket trevlans. En normal konversation på msn med mycket normala människor gjorde slutet av Fredagen väääldigt bra.

Nu sitter jag hos Ebbsi och ska snart åka in till Mariefred. Sedan blir det sovning hos någon och det är naaaaajs. ( Sorry men najs passade så bra just här ) Ebbs den stackaren är sjuk egentligen men hon är iallfall på benen idag. Nils är också megasjuk, ligger hemma med maginfluensan, ichpich.

Imorn bär det av mot David som fyller år, myycket trevligt :D

Nu ska jag försöka få upp Ebba som halvt ligger och sover. 

BYEEEE
image41

Kommentarer
Postat av: Johanna

men maja då , inte fick man ha mobilen med sig på vikingalägret. ;)

2008-05-17 @ 17:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0