byebyeee

Jao, sista inlägget, buhu. Nu bär det ju av mot RM,

Öhm dagen har inte varit så spännande. Lite tränande på låtar med Lotta och ungdomsmotagningsbesök, som iförsej var ganska roligt. Vi fick se en film som hette kondomfilmen, och det var ruskigt bra;) Väntar nu på att Bebbs ska ringa men hon tittar ju på Medium! Enligt mina beräkningar bör hon ringa om ca. 3 minnuter ;D

Juste, efter skolan gick jag lite med Angelica och sedan tog jag bussen till Strängnäs o mötte papps. Vi handlade och sedan gjorde jag lassagne, mumsigt. Sedan tillbaka in till Strängnäs med the big resväska som jag dumpade av hos Ebbaw så slipper jag släpa på den imorn.

byyeeee, kommer sakna ebbs här hemma <3


woow, i år tar Nils o Gustav studenten. Ebba och jag är stolta småsystrar
image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0