Hai

Hai i stugorna. Mina senaste dagar har varit stressiga, men bra ! Lite gympaträningar här och där och lite småungars-träning här och där. Hälsade på Ebbaw och Martha som praoar på café Laura igår, väldigt trevligt. Sedan gick vi hem till Ebbaw och sedan till barngympan.

Idag har jag skolat mig, ingen höjdare större delar, men klockan ett blev det bättre ! Bar mig då av till Ebba och åt nudlar, mumsigt. Ebba lyckades sjääälvklart tappa halva talriken i ansiktet och fick nudlar i ögat. Hon är väl lite av ett proffs om man får uttrycka sig så ! Pluggade lite granna, sedan bar det av till skolan: NO.

Efter skolan åkte jag till Marthas nya lägenhet, väldigt fin. Han vara där ca. 30 minuter sedan var det dags att bege sig till gympan. Gick hyfsat bra idag faktiskt ! I helgen åker vi ju och tävlar så vi är ganska pepp !

Blir dock inget Ebbande på hela helgen, vilken känns väldans mysko:/ Aja, men nu ska jag göra några riiiiktigt svåra Engelskauppgifter, byyeeee

image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0