Kultuur

Igår vare det väldans rooligt. Först åkte jag och Ebba in med 13 bussen till Strängnäs och gick runt i Strängnäs och lyssnade på musik och sånt. Klockan kvart över två skulle Nils spela tillsamans med Ellinore som sjöng, så vi kollade på dom. Det var braa. Vid fyra åt min familj tillsamans med mormor vid Västerviken eftersom att hon fyllt 75, mycket trevligt. Sedan var det uppträdande med Sjåvven och det gick super.

Sedan bar det av mot Västerviken för att kolla in bra och dåliga band. The Royals stod väldigt högt upp i våran lista. Jag, Ebba och Carro skrapade ihop våra pengar och köpte en pizza till middag också och sedan gick en hög människor upp till väderkvarnen. Mycket mys. Sedan sprang jag och Ebba som vi aldrig förr gjort till Nils hus och bytte om och när vi var tillbaka hade Tripsis knappt börjat sätta upp sina grejer, grr.. Aja Tripsis började spela och dom var ju såklart bra som alltid. Inga brutna armar trots alla hopp och grejer, det var vi mycket tacksamma för. Sedan körde Ebba sitt "hoppa ner i vattnet trick" vid bryggan och efter det gick Malin och Anna till sin buss och jag, Ebba, Teo, Gustaf, Nils och Carro gick till vattnet och badade! Tjoho vad manliga vi är! Sedan bar det av till Nils där högen sov och sedan idag har jag och Ebba ätit glass och myst in the sun. Även lite lek med vattenspridaren och Ebba sprutade ner hela mig utan anledning. 

Nu kom jag jus hem från Johanna och hennes 18-års kalas !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0