We are the wiiiinnneeers!

Fredag- Sov hos ebbawn och på kvällen var även cissidilia där! GH-Idol och godis!
 

Sedan blev det Lördag. Upp klockan 05.16 för att åka och tävla med småtjejerna. Såhär kan det se ut ungefär:
                                            
                                          kanske såg ni oss i tidningen?

Och efter lördag kommer Lördag kväll! Då gick jag till Ebba och fastnade där! Vi hade fullt upp med att göra stiligt i hennes rum, och det kan jag säga att det blev. The grudge-popcorn och pajätande följdes därefter!







Lördag blev till Söndag morgon och väckarklockan ringde. eller nja, söndag morgon skulle jag inte säga, mera lördag natt. 05.50! Jag slet mig upp och ebba låg kvar i sängen och sov så fint, grmhphphh. Men iallafall så begav jag mig till min tävling och såhääär blev resultatet:




godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0