HURRA till höstlov!

Nu sitter jag här på en Torsdag, känns stenhårt som Söndag just nu! Den här veckan har vart så skön, så himla skön! Måndag till Tisdag tillbringade jag hos ebba och stella. film, popcorn, massa popcorn, choklad, sockerkaka och en varm säng. ja! Sen Tisdag till Onsdag, ebba och jag for hem till mig på tisdagen och sov här till onsdagen. Film, popcorn och kall  cykeltur. ebbaebbaebba<3
Sedan har det varit träning, the other ebba, lite malin och sofie, mera film, the, bra böcker och guitarhero.

hurra till höstlov!


Imorn är det fredag - sova länge, träna, träffa ebbaw, träffa cissi som just kommit hem från ett varmt land, sovning hos ebbaw och upp klockan 6 dagen efter. och jaa jag ljuger inte, till och med innan 6! Gissa om ebbaw kommer vara trött efter den morgonen då hon blivit tvungen att dra ut mig ur den kära bedden, aossscchh.

DOM HAR VARNAT FÖR SNÖ INATT! HERREGUD, JAG ÄR I CHOCK!

och kameran har inte varit med mig de senaste dagarna, men en, EN bild har jag tagit. och det när stella tittar på tv.



Kommentarer
Postat av: Ebbaa !

Hahaha ! Stellabus kollar på tv ! :D:D:D:D



<3<3<3<3

2008-10-30 @ 22:19:13
URL: http://ebbaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0