ooops

haha, hoppsan! ja läste just hela mitt förra inlägg igen, och ebba du har verkligen rätt! Man fattar ju ingenting vade det står! Men från och med nu är det ändring.

Idag efter skolan åkte jag in till Strängnäs och mötte upp Ebbaw för att köpa hår-grejer till våra ungars tävling på Lördag! Vilka snyggingar dom kommer bli med glitter, hårnålar,tofsar,spray och rött band!


Lite senare drog jag mig hemåt, till Stallarholmen. Dels för att min hals är krasslig och dels för att Jill fyller år idag. Så det blev god soppa, hallonpaj och gratulerande där innan vi åkte vidare hemåt. 
 

min numera nästan-rakade bror och en söt hundvalp!


och förlåt för att jag råkade vara inne på msn fast jag inte var hemma! atorn har lite krupp och loggar in sig själv när den känner för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0