Stockholm avec the best!

             


                                                                 

Dagen idag och gårdagen igår har vart dunder. kommer mest lägga in bilder eftersom att det har fotats en del under helgen! En dag i Stockholm kan kanske låta som en enkel sak att genomföra, men då kan jag och ebba intyga att det är det INTE. Ont i fötter och i armar, trött i benen och hungriga som vargar stapplar vi oss fram genom den stora staden. Men uppdraget lyckades och vi kom hem med det vi skulle! Mycket lyckligt! Jag måste idag slänga mina absolut favvojeans som jag haft i hundra år eftersom att jag köpte ett par nya svarta idag. Ebba har tjatat på det i tio år MEN DET ÄR INTE SÅ LÄTT!



Ser ni, hon är så FIN! 





      

<3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0